همانطور که در مطلب قبلی اشاره کردم گوگل ادوردز (گوگل ادز) پلتفرم تبلیغاتی آنلاین گوگل است که به منظور افزایش فروش، جذب مشتری،افزایش ترافیک وب سایت و برند سازی کسب و کارها طراحی شده است. وقتی شروع به استفاده از گوگل ادوردز کنید مطمئناً بیشتر و بیشتر جذب آن خواهید شد ولی باید مراقب باشید: گوگل ادوردز ساده به نظر می آید ولی کار با آن راحت نیست! و نیاز به تجربه و اطلاعات کافی دارد. خیلیها به دلیل نداشتن اطلاعات و تجربه وارد آن شده و مقدار زیادی از سرمایه خود را از دست میدهند. در این آموزش گوگل ادوردز راهنماییتان میکنیم که از کجا و چطور شروع کنید و بدون نیاز به دانش خاصی خودتون به راحتی تمام کار رو انجام بدید . . .


آموزش گوگل ادوردز

فقط قبل از شروع تبلیغات گوگل سه اصل مهم زیر رو در نظر داشته باشید:
1. پول زیادی خرج نکنید: سعی کنید در ایتدا بودجه محدودی برای این کار در نظر بگیرید مثلاً 200.000 تومان یا حتی کمتر! کم کم بودجتون رو بالا ببرید.
2. کار را پیچیده نکنید: وارد گوگل ادز که میشوید مشاهده خواهید کرد که آپشن های زیادی دارد و ممکنه  کمی سردرگم شوید. سعی کنید بدون درگیر شدن با همه آپشن ها و امکانات به طور ساده و البته هوشمندانه فقط یک تبلیغ ایجاد کنید.
3. صبور باشید: تقریباً 99% افرادی که پول خود را در تبلیغات گوگل هزینه می کنند یا خیلی زود کار را نیمه تمام رها میکنند و یا مقدار زیادی از پول خود را در زمان خیلی کم مصرف میکنند. پس صبور باشید کمی زمان میبرد تا کمپین تبلیغاتتان در گوگل جواب دهد.وب وان

آموزش گوگل ادوردز: مرحله ی راه اندازی و ساخت اکانت

قبل از هر چیز برای استفاده از خدمات گوگل ادوردز شما نیاز به ساخت اکانت اختصاصی دارید که به دو صورت امکان پذیر است.راه اول ساخت اکانت توسط شرکت های ارائه دهنده ی خدمات گوگل ادز می باشد و راه دوم اینه که شما خودتون با استفاده از این آموزش گوگل ادوردز اقدام به ساخت اکانت کنید.البته من توصیه میکنم اگر شرایطش براتون دشواره بهتره این کار رو به متخصصین و شرکت های خدمات گوگل ادوردز بسپارید.
توجه داشته باشید در این آموزش گوگل ادوردز و ساخت اکانت نیازی به کریدت کارت نمی باشد و شما خیلی سریع و آسان میتونید اکانت خودتون رو راه اندازی کنید. برای مشاهده ویدیوهای گوگل ادز به اینجا مراجعه نمایید.

برای ایجاد اکانت ابتدا به آدرس https://adwords.google.com بروید و در صفحه ی اول بر روی دکمه Start Now کلیک کنید.

آموزش گوگل ادوردز

در صفحه بعد گزینه Skip the guided setup را انتخاب و کلیک کنید. (این کار مهم ترین مرحله در جهت ساخت اکانت می باشد، پس حتما این مرحله را به درستی انجام دهید.)

آموزش گوگل ادوردز

بعداز باز شدن صفحه ی جدید ایمیل خود را در کادر مشخص شده وارد کنید، سپس کشور و واحد پولی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و دکمه ی save and continue را بزنید.


آموزش گوگل ادوردز


در صورتی که بخواهید از ایمیل شرکتی استفاده کنید، مراحل زیر را باید انجام دهید، در غیر اینصورت و استفاده از ایمیل شخصی، اکثر مراحل زیر حذف می شوند.


این مرحله همانند ساختن اکانت گوگل می باشد، شما باید نام و نام خانوادگی و رمز عبور را وارد کنید و بر روی دکمه ی next کلیک کنید.


آموزش گوگل ادوردز


بعد از اتمام این مرحله و زدن گزینه Next یک ایمیل تأیید با کد مربوطه برای شما ارسال می شود.

آموزش گوگل ادوردز

کد ارسال شده به آدرس ایمیلتان را کپی کرده و در قسمت مشخص شده در تصویر زیر اضافه کنید و دکمه Verify را بزنید.

آموزش گوگل ادوردز


پس از وارد کردن کد تایید اکنون از شما شماره تلفنتان را می خواهد. شماره را وارد کنید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید.

آموزش گوگل ادوردز


در این مرحله روز، ماه و سال تولد خود را وارد کرده و جنسیت خود را مشخص کنید و بر روی دکمه ی Next کلیک کنید.

آموزش گوگل ادوردز

در آخر نیز گزینه I Agree را بزنید، تا کار به اتمام برسد و اکانت شما در ادوردز ثبت شود.راتین

آموزش گوگل ادوردز

اکنون شما یک اکانت گوگل ادوردز در اختیار دارید و می توانید با دنبال کردن آموزش گوگل ادوردز برای کسب و کارتون به صورت حرفه ای کمپن تبلیغاتی برگذار کنید و کاربران بیشتری رو جذب وبسایت خود کنبد. برای مشاهده مطلب بعدی آموزش گوگل ادوردز به اینجا مراجعه نمایید